Jei mūsų parduotuvėje įsigyta prekė Jums netiko ar nepatiko, ar neatitinka pirkimo metu pateikto aprašymo - ją galite grąžinti. Norėdami, kad Jums būtų sugrąžinti pinigai už nepatikusią prekę, arba prekė būtu pakeista į kitą, Jūs turite laikytis tam tikrų sąlygų, kurios  užtikrintų  sklandų bendradarbiavimą ir abipusę pagarbą.

 Dėl prekės grąžinimo arba keitimo, kai prekė yra tinkamos kokybės, tačiau Jums netiko, turite informuoti gamebase.lt parduotuvės administratorių per 14 dienų nuo pirkinio apmokėjimo. Informuokite mus el. pašto adresu info@gamebase.lt arba per skiltį "Susisiekite su mumis".

Dėl prekės grąžinimo, kai įsigyta prekė yra brokuota, pirkėjas turi informuoti gamebase.lt parduotuvės administratorių per 3 kalendorines dienas nuo prekės atsiėmimo.


Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais:

-originalia prekės PVM sąskaita faktūra, kurią gavote su preke;

-užpildytu ir pasirašytu pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymo laisvos formos prašymu, nurodant priežastį, užsakymo Nr., vardą, pavardę, asmens kodą ir pasirašius šį dokumentą.


Prekės nepriimamos atgal jei:

-pirkėjas prekę sugadina;

-prekė yra praradusi prekinę išvaizdą (pažeistos etiketės, nuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

-grąžinama prekė nėra tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

-nėra išsaugotos prekių vartojamosios savybės;

-prekės prarado prekinę išvaizdą.


Detalesnė informacija apie prekių grąžinimą pateikta skyriuje „Taisyklės“.


Prekių grąžinimo taisyklės parengtos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217 bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

            

 

Sekite mus Facebook'e